Folk får öppna käften, vi har kört samma ramsor i hundra år typ så nog borde man kunna följa melodin även utan en trumma. Det är precis som att en boxare inte skulle klara av att boxas om han inte hörde gong-gong-en.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Folk får öppna käften, vi har kört samma ramsor i hundra år typ så nog borde man kunna följa melodin även utan en trumma. Det är precis som att en boxare inte skulle klara av att boxas om han inte hörde gong-gong-en.