Kickan: Finns det kvar något syre i rummet du sitter i? Du snackar så mycket strunt så att alla lags supportrar inte tar dig på allvar. Men det visste du väl redan eftersom du skryter med att du är så smart. Nåväl, jag tycker att det är rätt kul att munhuggas en en "hugg och slå" tant. Det enda jag funderar på är: finns du i verkligheten eller är du en seriefigur?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du snackar så mycket strunt så att alla lags supportrar inte tar dig på allvar. Men det visste du väl redan eftersom du skryter med att du är så smart. Nåväl, jag tycker att det är rätt kul att munhuggas en en "hugg och slå" tant. Det enda jag funderar på är: finns du i verkligheten eller är du en seriefigur?