Kickan: Jag tycker att du först och främst väldigt snart bör sluta upp med att dra alla över samma kam. Alla människor är inte hjärtlösa.
"Jag anser att alla skall få sörja ifred - fast det gör ju inte ni *piiip*."
Lite ödmjukhet från din sida skulle inte heller sitta fel.
"Vad ska jag ta avstånd från? Berätta vem som betett sig som eran gullunge sjökan gjorde så ska jag förklara. Annars är vi väl mest fairplay i ES. Hur är det för eran del? Inte lika bra väl?"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jag anser att alla skall få sörja ifred - fast det gör ju inte ni *piiip*."
Lite ödmjukhet från din sida skulle inte heller sitta fel.
"Vad ska jag ta avstånd från? Berätta vem som betett sig som eran gullunge sjökan gjorde så ska jag förklara. Annars är vi väl mest fairplay i ES. Hur är det för eran del? Inte lika bra väl?"