ernie eagle: Just du har aldrig hånat, men en hel del andra. Vissa, som en av dina på HS nästående, har till och med raderats hos oss, vilket kräver betydligt mer än att raderas hos er.
I övrigt kan du ju bara läsa svaren på förklaringen att jag inte håller er högst och räkna ut hur pass positiva ni *piiiip* i allmänhet är till att det överhuvudtaget finns supportrar till andra lag. Endel av det som skrivits av er genom åren som svar på inlägg som bara konstaterat faktum är på den nivån att det skulle vara åtalbart, fast det står kvar här om det skrivits av en *piiiip*. Om däremot någon som håller på ett annat lag påtalar att ni inte är ofelbara raderas det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt kan du ju bara läsa svaren på förklaringen att jag inte håller er högst och räkna ut hur pass positiva ni *piiiip* i allmänhet är till att det överhuvudtaget finns supportrar till andra lag. Endel av det som skrivits av er genom åren som svar på inlägg som bara konstaterat faktum är på den nivån att det skulle vara åtalbart, fast det står kvar här om det skrivits av en *piiiip*. Om däremot någon som håller på ett annat lag påtalar att ni inte är ofelbara raderas det.