Chief: Jag älskar dig, Chief. Du tillhör de få normala på det här planket. Tilll och med en normalt aggressiv ******* har färsvarat mig här det senaste dygnet, så jag vet inbte vad jag ska tro. Kanske har han, i egenskap av moderator, mognat och utvecklats till normal?
Du är bäst hur som helst, tillsammans med mike 66 och tycho.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du är bäst hur som helst, tillsammans med mike 66 och tycho.