El Maco: Om du syftar på mig så har du ju fel. Mina svar, som du tydligen anser provocerande, har ju i regel varir svar på de dinas KRÄNKANDE inlägg. Ska vi andra bara svälja och låta de dina spy ur sig vad som helst menar du?
Jag tar ingen skit. Jag svarar och står för det ag skriver. Jag kommer för övrigt aldrig att ta skit från de dina utan att bemöta det, så du lär säkert få fler tillfällen att bli aggressiv eftersom de dina är vidrigast av alla på HS.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tar ingen skit. Jag svarar och står för det ag skriver. Jag kommer för övrigt aldrig att ta skit från de dina utan att bemöta det, så du lär säkert få fler tillfällen att bli aggressiv eftersom de dina är vidrigast av alla på HS.