Kickan: Eftersom vi alla är dumma vidriga aggresiva fittor enligt dig kan du väl bara hålla dig borta? Känner du dig att du vill vräka ur dig fula ord kan du väl göra det på jesperjonssonforumet eller nåt så stör du inte så många.
Du är bara här för att bråka. Du har hållit på i ett par år. Det är tröttsamt. Snälla rara med socker på. Sluta nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kickan: Eftersom vi alla är dumma vidriga aggresiva fittor enligt dig kan du väl bara hålla dig borta? Känner du dig att du vill vräka ur dig fula ord kan du väl göra det på jesperjonssonforumet eller nåt så stör du inte så många.
Du är bara här för att bråka. Du har hållit på i ett par år. Det är tröttsamt. Snälla rara med socker på. Sluta nu.