Kickan: Tack för att du försöker uppfostra oss. Du kan sluta med det nu. Jag ser inte direkt dig som någon förebild när det gäller det sansade supporterskapet såsom det kan uttryckas på nätet när det är som mest förfinat.
Hur tror du att du uppfattas av medlemmarna på hockeysnack? Rent generellt alltså?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kickan: Tack för att du försöker uppfostra oss. Du kan sluta med det nu. Jag ser inte direkt dig som någon förebild när det gäller det sansade supporterskapet såsom det kan uttryckas på nätet när det är som mest förfinat.
Hur tror du att du uppfattas av medlemmarna på hockeysnack? Rent generellt alltså?