1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 782784

Sv: Timrå IK - HV 71 2006-11-04
Dream Team: "Reaktionerna" i våran gb var väl ända framkallade av era hysteriska reaktioner? Samma inlägg i andra LHF-gb framkallar noll reaktioner eftersom det finns noll *piiiip* där. Trots allt så skrivs majoriteten av LHF:s supportrars inlägg i andra gb än HS gb:s - mycket beroende på era moderatorers hysterinska moderering. Bl a har en av de mest uppskattade hockeyskribenterna ever - Savage - valt bort HS just pga eran hysteriska moderering. Trist, då säkerligen samtliga övriga HS-skribenter skulle ha valt bort 99,99 procent av era skribenter till förmån för Savage då väldigt få av era skribenter bidrar med något läsvärt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer