Kickan: Vi vill inte ha något smeknamn överhuvudtaget. Då inga andra lags supportrar lagt sig till med sådana dumheter så anser jag inte att ni behöver göra det heller.
Jag kallar er kort och gott LHF eller Lule/å. Varför skall det vara så himla svårt att kalla oss för TImrå eller TIK?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kallar er kort och gott LHF eller Lule/å. Varför skall det vara så himla svårt att kalla oss för TImrå eller TIK?