Diskuterar med El Maco per mail, får se hur mycket klokare jag blir. ;)
Tar inte Kickan i försvar, utan har en tredjepartsbild av det hela. Inlägget blev kanske för inriktat på just denna händelse. Åsikten gäller för alla inlägg i HS.
Ingen är heller perfekt, varken jag, kickan, El Maco osv. Det var vad jag ville få fram med mitt första svar till dig. Tänkte som förklaring.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Diskuterar med El Maco per mail, får se hur mycket klokare jag blir. ;)
Tar inte Kickan i försvar, utan har en tredjepartsbild av det hela. Inlägget blev kanske för inriktat på just denna händelse. Åsikten gäller för alla inlägg i HS.
Ingen är heller perfekt, varken jag, kickan, El Maco osv. Det var vad jag ville få fram med mitt första svar till dig. Tänkte som förklaring.