htikare: Som lösning på ert Kickan-problem, så hänvisar jag till El Macos inklippta text om troll. Mata inte trollen, så slipper ni ha dem springande här hela tiden.
Svälj de första tre inläggen så slipper ni de 800 nästkommande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
htikare: Som lösning på ert Kickan-problem, så hänvisar jag till El Macos inklippta text om troll. Mata inte trollen, så slipper ni ha dem springande här hela tiden.
Svälj de första tre inläggen så slipper ni de 800 nästkommande.