Helg Ernest: Ernest! - Jag tillhör också en av dom som retat mej på Ernies verbala tjurighet, vissa gånger. Men efter att ha läst hans senaste inlägg, där han förklarar varför han "går igång" ibland - så gör du det väldigt enkelt för dej att avfärda honom som ett bortskämt ensambarn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men efter att ha läst hans senaste inlägg, där han förklarar varför han "går igång" ibland - så gör du det väldigt enkelt för dej att avfärda honom som ett bortskämt ensambarn.