1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 782890

Sv: Timrå IK - HV 71 2006-11-04
htikare: var lugn! Jag kommer finnas kvar och kommer skriva inlägg ibland men lär inte hugga huvudstupa likt en kåt gädda på betet var eviga gång.

Skall försöka vara mer nyanserad och genomtänkt när jag väl tar till orda helt enkelt.

Fredagsgroggandet och det andra svamlet får ni andra skribenter stå för. Och jag tänker inte ta ut min frustration verbalt på gästande lags supportrar.

Det är dags att sätta punkt för den självgode och tjurskalliga Ernie.

Det är aldrig försent att bryta mönstret liksom.

Det har blivit dags att uppgradera sig och se saker och ting ur ett annat perspektiv.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer