1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 788208

Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Alla vet vi hur skadeläget är i laget..
Alla vet vi att alla i Timrå IK gör det bästa av situationen..
Därför måste vi stötta vårat älsklingslag till 100% även i
motgång..
Skippa allt negosnack och tänk positivt...ingen ändrar
något hur mycket spyor och gallor vi öser över laget...
Vi vet hur bra vi är när vi är fulltaliga...då är vi bäst!
Vi får ta oss igenom denna svåra och tuffa tid tillsammans..
Genom att stötta och hjälpa vårat lag...
Vi tar en match i taget..
Vi kämpar och krigar..
Mer kan vi inte göra..
Jag tror på laget och alla runt omkring..
Vi tar oss igenom denna kris tillsammans..
Kom igen Timrå IK vi älskar er även i MOTGÅNG ALLTID!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer