1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581148 inlägg · 6216 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20

789751 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
-Gurra-: 6 forwards o en back saknades. Dessutom aspen i mål. A-lag? Nej. B-lag?ja.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
nixXz: Nej! Nu blir det inga fler värvningar om vi inte drabbas utav ännu fler skador då vill säga.

Måtte vi hålla tummarna hårt för Riku Hahl. Jag får banne mej spader altså om karln är skadad!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Har timrå någon ny spelare på g? Kommer det tillbaka någon spelare snart (när)??
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
-Gurra-: Ibland undrar jag om du driver...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
-Gurra-: Ja vad tror du? Tyckte du det såg ut som vi hade ordinarie lag på benen igår?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
SMÅLAND: Vadå B-lag ???
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Mats Edström: Får se till att vinka in i kameran då hem till Timrå. Jag sitter på sittplats i en stickad Stenmarkluva av akryl märkt med TIK, Timråtröja och enhetlig halsduk.

Oh ah Timråååå säg Oh ah Timrååååå....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Nog med perversioner nu...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Dream Team: Ni får den möjligheten den 30:e. =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20

Vi får kanske tillfälle att söka nyanser i vår kritik mot Timrå när vi ser vad som händer med Frölunda. Den här utvecklingen var det ju inte tal om efter att ha sett framgångarna de senaste säsongerna. Men problemet verkar nog större än att bara kunna förklaras i förlusterna av Lundqvist, Tolsa och Kahnberg. Vi leder serien och spelar bra, trots avsaknaden av flera viktiga kuggar. Att vi sedan inte orkar hela vägen, som igår, det är väl effekten av att vi inte orkar mer än så just nu. Men sett till det skadeläge vi har hade det ju faktiskt lika gärna kunnat vara vi som hade legat under med 4-0 efter första perioden...

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
TD: Nä, på C+
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Modo går på i ullströmperna 4 mål hitilds på Frölunda går modomatchen på pä pä vä nästa vecka?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Fy fan vilken stygg far du är, rent bedrölig minst sagt. Men fortsätt lev i förnekelse du, grabben kommer aldrig förlåta dig vad du gjort mot honom när sanningen kommer fram :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
friskan: Nä, men jag har ramat in en bild på dig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare:
Har du ramat in alla Timråutografer du fick av mig för något år sedan?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Ibland kan jag vakna kallsvettig och fundera på vad din fru skulle kunna gömma för dig när Timrå förlorar... Nu börjar jag ana varför du är så bitter;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Smokey: Han har fått en mössa av mamma, men den har jag gömt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Köp grabben en TIK-tröja!!! Alla behöver inte uppförsbacke i livet;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Shadar Logoth: Min son spelar och han har fått ett helt paket folie av pappa. Funderar även på att kapa ner mitt Easton aluminiumskaft så det passar honom.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: 99:OR? Vilken psykning inför supportermatchen... Själv tränar jag med PRO... Akta så dom inte tar dig för snuskfarbror bara...
Men jag tror att du har lite chans att få glänsa och spela ut;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Du har inte så många glada dagar då.... *asg*

Stackare....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Smokey: Sundsvall mot timrå. Visserligen 99-orna, men derby är derby.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Det är bra. En glad surjämte blir bara FÖR perverterat... Derby? Är det kattutställning i Timrå till helgen?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Smokey: De där så kallade bilderna från Nordpolen i ditt filarkiv lurar inte mig. Det är ju torget i Timrå strax före midsommar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Smokey: Jag är för övrigt aldrig glad, bara lite mindre deprimerad ibland. För övrigt ska jag titta på derbyt i timrå på söndag.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Sorry att jag skrev svaret innan du svarade... Orkade inte vänta på så oviktiga och perverterade inlägg;)

Postiljon från JB är en skaplig ale.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Smokey: Alla har vi våra små perversioner. Kommer du för övrigt i håg 80-talshumorprogrammet "Riskradion" med bland annat Erik Blix och Peter Dalle.
De hade ett stående inslag som hette "Gissa min perversion".
Av årets julöl rekommenderar jag Fullers Winter Ale, St Peters är också bra, men undvik Anchor Steams konstiga snabbkaffehybrid.
Ja just det, Jämtlands Bryggeris julklapp är som vanligt bra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: En glad surjämte får Ingmar Bergman att framstå som Benny Hill.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Spanarn: Dem senaste veckan har givit upphov till en hel del glädje.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Enkelspårig som en hukande surjämte i drivsnö. Även om överjäst slår det mesta! Mest mysko är att du går loss på avarter som Sundsvalls Hockey, med så god smak i övrigt;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Du e ju bara för "go"=)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Tråkigt med så få tillfällen till glädje,
förstår att du tar chansen när den dyker upp.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Har jag hävdat nåt annat? Jag tyckte bara att det rimmade lika bra som din nödvändiga Oh, Ah, Micke Lind... Annars är väl förnekelse nåt som den gamla löken Torkel borde ägna sig åt?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
friskan: Nej, jag är inte smygtikare.
Jag blir nästan lika glad när timrå förlorar som när Sundsvall vinner.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo: Jag är mycket måttlig och dricker dessutom bara ale.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Pelle Borås:
Neej.....jag syftade på de tre fullvuxna Cerisbussarna som lämnade e.on arenan mitt på dagen.

de du.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Pelle Borås: Kan ha syftat på de 3 sponsorbussar som gick ner
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
friskan:
””Ganska många "Timråiter" är på plats””.

Var det de sex på ståplats du syftade på. Tänk då när det blir två minibussar. Invasion!!!!

=)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare:
Du undviker min direkta fråga, du är alltså en smygTIKare. Kul.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Här lider man trots topplaceringen. Jag tycker att vi förtjänar ännu bättre. Men uppenbarligen ska vi behöva ha precis allt emot oss - osannolikt många skador, marginaler i avgörande lägen och fan vet allt... Fortsätter det så här är det väl bara att glömma det där jävla guldet!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
TIK gör en mycket bra match igår med tanke på förutsättningarna. Alla som spelade tog ett stort ansvar. En poäng känns bra ändå. Men det känns tungt med förlust när vi var så nära. Men det brukar jämna ut sig i längden.

Hedström - Regin - Sundh , Mycket intressant kedja. Nu har ju Nylander spelat kanon bra där för att den skulle kunna bli verklighet. Men om Kenta skulle behöva ändra om i formationerna under en match skulle den fungera mycket bra.

Rådbjers tuffa utvisning på Sanny var ju inte helt klockren.

Var mycket imponerad över spelet i dom två första perioderna. Däremot var man inte imponerad över Gävle publiken, snacka om pinsam publik. Helt knäppt tyst. Jämför man med oss, så har vi slutspelsstämning varje match.


Nä, nu laddar vi om o knäcker dom vita blyerts lejonen från Linköping.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Hassan:
Ja absolut det tycker jag verkligen. Jag tycker inte illa om folk som slutar jobbet och börjar på nya...!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Jen: Appropå ingenting, kul för Crippe att få smålyckas igår....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Hassan:
Ja det gör det...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Jag blir så trött...... det gör ont att förlora framför TV'n
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Frella:

Japp, nu talar vi äntligen samma språk! ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Finner man ingen egen lycka kan man alltid ägna sig åt avundsjuka och missunnsamhet.....
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo:

Wennerholm är ju kul...

"Efter två perioder var jag övertygad om att Brynäs skulle få stryk hemma mot Timrå.
Men laget vände och vann.

Brynäs jobbigast att möta
Brynäs är säsongens klart största positiva överraskning.
Vilken energi det finns i laget.
Vilken glöd.
I går satt till och med Tommy
Sjödin och Mathias Månsson och skällde öppet på varandra i båset.
Ändå drar alla åt samma håll och det visar vad ett lag är mäktigt då alla underkastar sig spelidén.
Jag vet inte vad Boorken gör när laget är nere i brygga, men det påminner om att röra om i en myrstack.
Brynäs måste vara det
absolut jobbigaste laget att möta"


Största överaskningen trodde jag skulle vara TIK med tanke på hans tippning...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Moverare: Oh, ah, Alkoholist.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Gidde: Det jag menade är att både Manges och Dackells var liknande interferencegrejer, och med den nivå Rådbjer la på interference i matchen så var det även helt rätt att plocka ut Dackell. Nu kanske jag gjorde mig förstådd =)
Kommentera

789751 · »