Smokey: Alla har vi våra små perversioner. Kommer du för övrigt i håg 80-talshumorprogrammet "Riskradion" med bland annat Erik Blix och Peter Dalle. De hade ett stående inslag som hette "Gissa min perversion". Av årets julöl rekommenderar jag Fullers Winter Ale, St Peters är också bra, men undvik Anchor Steams konstiga snabbkaffehybrid. Ja just det, Jämtlands Bryggeris julklapp är som vanligt bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De hade ett stående inslag som hette "Gissa min perversion".
Av årets julöl rekommenderar jag Fullers Winter Ale, St Peters är också bra, men undvik Anchor Steams konstiga snabbkaffehybrid.
Ja just det, Jämtlands Bryggeris julklapp är som vanligt bra.