1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 789397

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo:

Wennerholm är ju kul...

"Efter två perioder var jag övertygad om att Brynäs skulle få stryk hemma mot Timrå.
Men laget vände och vann.

Brynäs jobbigast att möta
Brynäs är säsongens klart största positiva överraskning.
Vilken energi det finns i laget.
Vilken glöd.
I går satt till och med Tommy
Sjödin och Mathias Månsson och skällde öppet på varandra i båset.
Ändå drar alla åt samma håll och det visar vad ett lag är mäktigt då alla underkastar sig spelidén.
Jag vet inte vad Boorken gör när laget är nere i brygga, men det påminner om att röra om i en myrstack.
Brynäs måste vara det
absolut jobbigaste laget att möta"


Största överaskningen trodde jag skulle vara TIK med tanke på hans tippning...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer