För första gången har jag köpt hem matchen via "nätet" och sitter med glatt humör framför min dator och ser tillställningen.
Måste berömma Canal+ för deras mickar som finns uppsatt lite varstans.
Roligt att höra "Rådis" försöka lugna ner Styf efter en avblåsning på isen. Ännu bättre att få lyssna på några fulla läktarexperter som analyserade spelare samt borkens agerande i väntan på period 3.
Tack för att Ni behåller mickarna påslagna. :-) ;-) :-D
Gävle har bättre brandskydd i sin hall eftersom dom inte har något Virus.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste berömma Canal+ för deras mickar som finns uppsatt lite varstans.
Roligt att höra "Rådis" försöka lugna ner Styf efter en avblåsning på isen.
Ännu bättre att få lyssna på några fulla läktarexperter som analyserade spelare samt borkens agerande i väntan på period 3.
Tack för att Ni behåller mickarna påslagna. :-) ;-) :-D
Gävle har bättre brandskydd i sin hall eftersom dom inte har något Virus.
Nu ror vi hem detta.
God afton.