Ja du...att dom kom av att man inte orkade säger jag inget om. Dock är det fan en ren jävla skandal att en sån pajas som Rådbjär får åka och dömma i elitserien. Totalt jävla okonsekvent i sitt agerande. Det är pinsamt för svensk ishockey att man inte har bättre domare än vad man har för tillfället. Det är en proffessionell verksamhet det handlar om...då är det PINSAMT att lagens framtid ska ligga i händerna på ett gäng pajasar! Det är inte längre lagens individuella skicklighet som avgör matcherna...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja du...att dom kom av att man inte orkade säger jag inget om. Dock är det fan en ren jävla skandal att en sån pajas som Rådbjär får åka och dömma i elitserien. Totalt jävla okonsekvent i sitt agerande. Det är pinsamt för svensk ishockey att man inte har bättre domare än vad man har för tillfället. Det är en proffessionell verksamhet det handlar om...då är det PINSAMT att lagens framtid ska ligga i händerna på ett gäng pajasar! Det är inte längre lagens individuella skicklighet som avgör matcherna...