actionleif: Man blir ju lite konfunderad när man läser istiden fär de våra. Nog borde det gå att bättre fördela istiden, vissa kör ju skjortan av sig då andra bara får lite tid.
Tex. Varför spelade bara Magnus Nilsson 7:40 ? Per Hallin 12:09
Trots att dom bar går runt på 8 Forward (Citat Jonte)
Så dåliga är väll inte dessa 2 herrar ? Eller är dom smygskadad ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nog borde det gå att bättre fördela istiden, vissa kör ju skjortan av sig då andra bara får lite tid.
Tex. Varför spelade bara Magnus Nilsson 7:40 ?
Per Hallin 12:09
Trots att dom bar går runt på 8 Forward (Citat Jonte)
Så dåliga är väll inte dessa 2 herrar ? Eller är dom smygskadad ?