Robban74: Nej det vet jag väl inte om jag vill påstå heller. Kontentan är väl att dommar Ulf inte hade sin bästa dag.. Men det har ju aldrig dommarna...
Satt å såg matchen på PPV, och när det var paus så bläddrade vi över till en NHL match. Attans vad roligt det var att se att där får man sätta in en snygg tackling så det bara smäller, men inte i ES..Minsta hakning = blås i pipan, men i ES där är det lite si å så...Tråkigt att det ofta handlar om att dommarna gör "fel"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej det vet jag väl inte om jag vill påstå heller.
Kontentan är väl att dommar Ulf inte hade sin bästa dag..
Men det har ju aldrig dommarna...
Satt å såg matchen på PPV, och när det var paus så bläddrade vi över till en NHL match. Attans vad roligt det var att se att där får man sätta in en snygg tackling så det bara smäller, men inte i ES..Minsta hakning = blås i pipan, men i ES där är det lite si å så...Tråkigt att det ofta handlar om att dommarna gör "fel"