Jen: Sluta svamla. Hade du tittat lite noggrannare så hade du märkt att NHL är exakt lika strikta när det gäller hakningar som våra egna domare är i ES. Om inte ännu striktare. Dösnacket om att man åker ut så fort man sätter in en korrekt tackling i ES är om inte just dösnack så oerhört överdrivet. Det finns dock undantag: ex Dackells korrekta axel mot axeltackling på er kille i kamp om pucken, innan ni via efterföljande PP lyckades kvittera. Snacka om felbedömning av Rådbjer, som i övrigt gör en helt Ok insats.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns dock undantag: ex Dackells korrekta axel mot axeltackling på er kille i kamp om pucken, innan ni via efterföljande PP lyckades kvittera.
Snacka om felbedömning av Rådbjer, som i övrigt gör en helt Ok insats.