LHC har fyra tunga spelare borta. M. Johansson, M. Samuelsson och S. Torkki bl.a. vilket inte är några dussinlirare..
TIK har 7 på skadelistan men 2 (Wennerberg och Machulda) kan ju knappast räknas som kännbara denna säsongen. De har vi klarat oss bra utan hela hösten. Sen kan vi kvitta en forward (Nyllet tex) med vårt senaste tillskott Laine anser jag. Kvar blir ett kännbart bortfall på 4 spelare, dvs detsamma som hos LHC.
Ikväll duger mao inte skadeaspekten som förklaring vid ev. förlust!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TIK har 7 på skadelistan men 2 (Wennerberg och Machulda) kan ju knappast räknas som kännbara denna säsongen. De har vi klarat oss bra utan hela hösten. Sen kan vi kvitta en forward (Nyllet tex) med vårt senaste tillskott Laine anser jag. Kvar blir ett kännbart bortfall på 4 spelare, dvs detsamma som hos LHC.
Ikväll duger mao inte skadeaspekten som förklaring vid ev. förlust!