Red Rocker: Jag har försvarat Virus vid ett flertal tillfällen förut, då jag tyckt att kritiken varit överdriven. Men nu gör jag avbön. Karln är fan inte klok i huvudet. Likvärda utvisningssituationer = timråk klockren, lhc:s tveksam osv.
Manderville gjorde ett mål tre mot fem förra året. Vanligt är det inte men fan så skönt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Manderville gjorde ett mål tre mot fem förra året. Vanligt är det inte men fan så skönt
Håll i detta nu gubbar!!!