1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 790716

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Ge f-n att såga "virus" efter varje match, gå på den riktiga matchen live i stället!

Topp 4: Backlund(akilleshäl straffar), Sundh, Regin, Andersson.

Resten: stort minus!

Hedström gled genom hela matchen, pinsam match, okej man kan inte vara på topp jämt. Men man kan faktiskt kämpa. Har han varit o besökt psykologen igen? Han blir from som ett lamm efter varje gång.

Domarns nivå är skrattretande, i början tog han inget, i slutet allt. I o för sig är det ovanligt. Det brukar vara tvärtom.

Låt Moe spela!!!

Åldern ska inte ha någon betydelse.

Underbart skönt med två poäng i alla fall!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer