Hedström gled genom hela matchen, pinsam match, okej man kan inte vara på topp jämt. Men man kan faktiskt kämpa. Har han varit o besökt psykologen igen? Han blir from som ett lamm efter varje gång.
Domarns nivå är skrattretande, i början tog han inget, i slutet allt. I o för sig är det ovanligt. Det brukar vara tvärtom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Topp 4: Backlund(akilleshäl straffar), Sundh, Regin, Andersson.
Resten: stort minus!
Hedström gled genom hela matchen, pinsam match, okej man kan inte vara på topp jämt. Men man kan faktiskt kämpa. Har han varit o besökt psykologen igen? Han blir from som ett lamm efter varje gång.
Domarns nivå är skrattretande, i början tog han inget, i slutet allt. I o för sig är det ovanligt. Det brukar vara tvärtom.
Låt Moe spela!!!
Åldern ska inte ha någon betydelse.
Underbart skönt med två poäng i alla fall!!!