RocknRolf2: Varför tror du Modos publik buar för det lilla minsta?. Det mest pinsamma att höra från folk som står i klack är ju när de säger - Nej det där var helt korrekt dömt sluta bua. Hallå, varför buar man egentligen? Jo för att påverka domaren bland annat, fast när det redan är dömt så kan det ju inte ändras. Men det är ju skillnad att stå i klack och sitta på sittplats, man blir liksom lite mer öppen i klacken. Sen att alkoholen kan göra att man buar åt det mesta är en helt annan sak :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- Nej det där var helt korrekt dömt sluta bua. Hallå, varför buar man egentligen? Jo för att påverka domaren bland annat, fast när det redan är dömt så kan det ju inte ändras. Men det är ju skillnad att stå i klack och sitta på sittplats, man blir liksom lite mer öppen i klacken. Sen att alkoholen kan göra att man buar åt det mesta är en helt annan sak :)