1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 790827

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Ambroo: Stänga mittzonen i spelet 5 mot 5 är ju nödvändigt. Nu rasar backarna ned för långt och forwards styrspel funkar inte vilket gör att motståndarna får ytor och nöjlighet att komma med fart genom mittzon och då blir vi över, Styf och Koskinen framför allt.

Stängs mittzonen som vi gjort tidigare i år så bromsas motståndarnas fart upp och de får antingen ragga puck, börja om och börja om eller slå chanspuckar.

Sen hävdar jag fortfarande att soppatorsk är en anledning till att vi tappar ledningen.
Före alla skador så stängde vi matcherna i ledning det orkar vi inte riktigt nu....

Vem i domarkåren utvärderar sina "proffsdomare"???

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer