Per HApps: Kortsidan lär väl iaf bli något liknande då man vill ha in extra kiosker på en våning till. Bortaklacken ska väl flyttas till under handikapp om jag fattat det rätt. Det som blir intressantast att se är ju hur man löser balkongen.
Men jag tar gärna ditt förslag också, även om jag anser att 8200 platser är för mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag tar gärna ditt förslag också, även om jag anser att 8200 platser är för mycket.