Är det någon/något som är pinsamt så är det du! Du tror inte att ledningen i Timrå har viktigare saker att fundera på än att skriva en massa tackbrev till s.k. "soff-experter"? Skulle de göra det så skulle de väl inte få göra något annat...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det någon/något som är pinsamt så är det du! Du tror inte att ledningen i Timrå har viktigare saker att fundera på än att skriva en massa tackbrev till s.k. "soff-experter"? Skulle de göra det så skulle de väl inte få göra något annat...