Och "TD" hann precis posta det här inlägget innnan jag plockade tråden:
"Kan vi vara med i första periden är jag glad! Tyvärr fatts det en massa folk, de som är me är inte i form, Backlund måste komma upp ur det negativa och backarna och försvaret måste spela på topp, det är det lagidrott går ut på, förvarsspel lycka till! och Gott nytt hockeyår".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och "TD" hann precis posta det här inlägget innnan jag plockade tråden:
"Kan vi vara med i första periden är jag glad! Tyvärr fatts det en massa folk, de som är me är inte i form, Backlund måste komma upp ur det negativa och backarna och försvaret måste spela på topp, det är det lagidrott går ut på, förvarsspel lycka till! och Gott nytt hockeyår".