Va fan, det enda som retar mig mer än resultaten just nu är alla pappskallar som tror att detta vänder om en spelare byts mot en annan etc. Nu sitter det i huvvet - nu är det grisspel som gäller för att få en trea jävel.
FATTAR NI!!!!!! Nån jävla Fransson är just nu kung och håller nollan!!!!!!!!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
FATTAR NI!!!!!! Nån jävla Fransson är just nu kung och håller nollan!!!!!!!!!!!!