TD: ja nog tror jag också Nubben börjar bli orolig nu..för om man jämför hur vi spelat en längre tid med det modo o Fbk man såg ikväll blir man mörkrädd vi har INGET av det spelet just nu.det snabba passnings o positionspelet. vi har ytterst omständiga o långsamma uppspel som oftast fastnar i mittzon.
Det känns nästan skummt att Mif o Djurgården plockar poäng då o då.. o vi kammar noll nästan hela tiden..blir vi 9:a 10:a igen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det känns nästan skummt att Mif o Djurgården plockar poäng då o då.. o vi kammar noll nästan hela tiden..blir vi 9:a 10:a igen?