Ambroo: Nej om man ser på den skridskofart Karl har o jämför med skridskoåkningen hos topplagens backar så finns det inte utrymme för sån ytterst seg åkning längre.. .
För gick det lättare att kompensera detta med lite mer hakningar o lång klubba men den tiden är borta nu visslar konkurenterna förbi...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För gick det lättare att kompensera detta med lite mer hakningar o lång klubba men den tiden är borta nu visslar konkurenterna förbi...