Carlsson, ja. Man märker att man saknat en spelare när det plötsligt sker något på banan som man absolut inte förväntat sig. Som hans underbara, helt absurda inbrytning på första stolpen vid Nylanders mål. Ryno faller under samma kategori. När han får pucken stillastående i offensivzon, vid sargen - då är det bara att rusa mot mål. Hans förmåga att hålla pucken precis lite längre än vad man tror är möjligt innan han lägger den på bladet är magnifik. Agera Nubben!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ryno faller under samma kategori. När han får pucken stillastående i offensivzon, vid sargen - då är det bara att rusa mot mål. Hans förmåga att hålla pucken precis lite längre än vad man tror är möjligt innan han lägger den på bladet är magnifik. Agera Nubben!