1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 814431

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2007-01-11
Ojojoj!
Kan man bli annat än salig av Robbelibobbans comeback?
Första perren var jag livrädd...
För lågt tempo, inget go... Men tamesjutton! Robban visar vägen... Målen ramlade in..

I dag var jag helt enkelt tvingad att byta förstasida på min hemsida och lägga in en hyllning till Timrås GIGANT!

Nu väntar vi på den Flygand finnens återkomst. Jag trpor att det kan få Hedström att lyfta!
Hallin i all ära, Men hallin lever på energi och fart. Jonte skall ha en galant och sniper vid sin sida.

Tre pinnar på lördag!

hem.bredband.net/hundhona

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer