Kastar ut ett väl så övervägt tips inför kvällen; Mora IK - Timrå IK 1 - 3. Såg värmningen/träningen idag på förmiddagen, Timrå och Mora. Timrå hade klart högre intensitet. Är det ett gott tecken tro? Jag tolkar som jag vill, det är ett gott tecken. Har två biljetter över hoppas kunna skänka dom till någon TIK supporter, och sen skriker vi oss hesa för TIK:s framgång. Väl mött i Smidjegrav. FM Matsson Arena.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Såg värmningen/träningen idag på förmiddagen, Timrå och Mora. Timrå hade klart högre intensitet. Är det ett gott tecken tro? Jag tolkar som jag vill, det är ett gott tecken. Har två biljetter över hoppas kunna skänka dom till någon TIK supporter, och sen skriker vi oss hesa för TIK:s framgång. Väl mött i Smidjegrav. FM Matsson Arena.
Så ska're va