Alla "lika bra att sluta sprattla nu och lägga sig ner å dö"-kommentarer gör att det blivit så svart här inne så att man knappt hittar tangenterna i "laptoppen". Denna sida kanske borde döpas om till "liptoppen".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla "lika bra att sluta sprattla nu och lägga sig ner å dö"-kommentarer gör att det blivit så svart här inne så att man knappt hittar tangenterna i "laptoppen". Denna sida kanske borde döpas om till "liptoppen".