Friman SR: Rent spontant känner jag att Timrå är lurad om de signar Wikegård. Han har ju inte riktigt fixat nånting resultatmässigt och känns mer som en föredetta tränare som gör hockey roligt att titta på genom TV:n för den stora, outbildade, massan.
Okej, visst... Jag tycker också att han är festlig i rutan. Men där stannar min fascination av honom. Min vana trogen litar jag blint på Ambroo, han brukar veta besked om det mesta ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Okej, visst... Jag tycker också att han är festlig i rutan. Men där stannar min fascination av honom. Min vana trogen litar jag blint på Ambroo, han brukar veta besked om det mesta ;)