Tror Wikegård är rätt man för Timrå, vi behöver en tränare med lite känslor i båset och nån hårding som ryter i. Wikegård är extremt hockeykunnig och har en lång tränarkarriär bakom sej.
Challe ska absolut inte hit...han har haft illa uttalanden om TIK som spelare och ärligt talat så tror jag den mannen inte gillar Timrå
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Challe ska absolut inte hit...han har haft illa uttalanden om TIK som spelare och ärligt talat så tror jag den mannen inte gillar Timrå