Röda Tallen: Ja, det stämmer säkert. Men ska vi sortera ut en tränare utefter vad personen någon gång kan tänkas ha yttrat sig om TIK, i positiva eller negativa ordalag, ja då känns det som att marknaden begränsas betänkligt! Men Wikegård ska vi inte ha, det har du helt rätt i. Fast främst av andra orsaker..tror helt enkelt inte att han som person matchar TIK som förening.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Wikegård ska vi inte ha, det har du helt rätt i. Fast främst av andra orsaker..tror helt enkelt inte att han som person matchar TIK som förening.