1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 820232

Sv: Senaste nytt!
htikare: Jo, det är handleden som fortsätter spöka för Zäta. Managern Ken Holland säger följande i AB:

"– Zetterberg känner att han behöver vila sin handled, säger Holland till Detroit News.
– Han vill ta tillfället i akt och vila nu i stället för att fortsätta slita på den, säger han."

Det är väl utomordentligt klokt av Henrik att avstå de här jippotillstälningen. Visst är det väl en slags merit att ha deltagit där. Alla stjärnor genom åren jar ju gjort det. Men det rör sig nog mer än något annat om en slags "ego-boost" att ha fått varit med. Nej, bättre då att få ett par dagars gratis vila.

Man undrar varför inte alla spelare har den här typen självbevarelsedrift - ingen nämnd, ingen glömd. Nej, men det är väl kanske bättre att spela konstant halvskadad och hålla en rätt medelmåttig, ja, snudd på medioker nivå, sett till den egentliga potentialen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer