1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 820297

Sv: Senaste nytt!
fighter: Men det är ju vad målvakterna är till för.....mot FBK i tisdags var det ju dom två första målen, mål han SKA ta. 2-0 i present från Backis till FBK...tack för kaffet. Så tacka f-n för att Wikegård sågade Backis.

Men jag hoppas han är en slutspels målis, det är en jävla skillnad än lunken i serien, tänk DIF-keepern för några är sen (Björling eller nåt?) helt suverän i serien, tokfloppade två i rad i slutspelet....kvarten och ut.

Skit att kung-kapanen är på g till HV...där har vi vinnarskalle, hade behövts i TIK för att ha lite blåslampa på Backis, Asplund är ju inte mycket till konkurent.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer