Fyra kedjor från start. Känns lite ovant lyxigt. Om vi sedan även avslutar matchen med lika många spelare, så...wow. Trisslotts-läge. Och: då finns det inga ursäkter. I dag ska det bli en gedigen arbetsinsats. Om det sedan räcker till tre poäng får vi se. In i kaklet, boys!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och: då finns det inga ursäkter. I dag ska det bli en gedigen arbetsinsats. Om det sedan räcker till tre poäng får vi se.
In i kaklet, boys!