mikenomad: Åter inne, frugan kom o skrek att jag skulle komma in för vi vann. Hon ropade 3 ggr men jag var ju fastfrusen så hon o grannarna fick bära in mig. Men det var det värt, för vi vann!!
Imorgon ska jag in på akuten tror jag, misstänker jag förfrös både det ena o det andra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det var det värt, för vi vann!!
Imorgon ska jag in på akuten tror jag, misstänker jag förfrös både det ena o det andra.