Förvisso! Men till o med RR2 var nöjd i kväll... Vadär det som händer? Inga diskussioner om vilka som skall bänkas, kickas och/eller bytas ut! Laken kanske kan göra en... lista... över de som är mest negativa? + /- neggolista. Fem + till den som lyckas utse den sämsta TIK-aren (Och motivera varför)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förvisso!
Men till o med RR2 var nöjd i kväll...
Vadär det som händer?
Inga diskussioner om vilka som skall bänkas, kickas och/eller bytas ut!
Laken kanske kan göra en... lista... över de som är mest negativa?
+ /- neggolista.
Fem + till den som lyckas utse den sämsta TIK-aren (Och motivera varför)