1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 821255

Sv: Timrå IK - DIF 2007-01-20
Klacken var idag faktist långt ifrån lika bra som man brukar vara. Jag kan hålla med om att den übersköna stämningen som brukar infinna sig vid vinster som dessa inte riktigt infann sig idag.

Nu hade vi tur att det gick så bra för Timrå eftersom det innebär att det känns roligare att stötta Timrå och att fler gör det. Men jag vettefasen hur det hade sett ut ifall vi hade torskat. Enligt mig så var detta den sämsta klackinsatsen för säsongen på hemmaplan. Den åsikten står jag för.

Kom ihåg att vi kan mycket bättre!
Nya tag nästa lördag!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...