Kerstin_k: Är kluven när det gäller Backlunds insats. Å ena sidan gjorde han några riktigt fina räddningar som höll siffrorna nera. Å andra sidan gjorde han ingen i kategorin 'wow!' medan det fortfarande fanns en chans i helvete. Men...mäktar man med hela fjorton skott framåt är det knappast Backlund som ska skämmas.
Den här matchen tar vi med oss, under kategorin 'matcher man skrämmer barn med'. Och det finns positiva saker också. Äntligen får modoiterna till fullo vältra sig i timråfilia, istället för att skicka bistra bubblor till varandra efter att Timrå givit dom ännu en nedlåtande klapp på huvudet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den här matchen tar vi med oss, under kategorin 'matcher man skrämmer barn med'. Och det finns positiva saker också. Äntligen får modoiterna till fullo vältra sig i timråfilia, istället för att skicka bistra bubblor till varandra efter att Timrå givit dom ännu en nedlåtande klapp på huvudet.