RocknRolf2: Nubben måste nog ha tyckt att Mandorillen blev för dyr när man fyllde på med Hahl, Pärsinen och Jonte. Men det är ju inte där det brister, vi har ju för fan inga backar som håller måttet förutom Sanny och Anton.
Kalle K, är han gjord av balsaträ? Svebba, är det nubbens bidrag till Lutherhjälpen? Kokko, say no more. Styf, man behöver inte titta på pucken hela tiden, titta upp pojk Moe, är ju trots allt en junis. Niskanen, en utfyllnadsback
Framåt ser det bra ut men bakåt är ju en katastrof.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nubben måste nog ha tyckt att Mandorillen blev för dyr när man fyllde på med Hahl, Pärsinen och Jonte. Men det är ju inte där det brister, vi har ju för fan inga backar som håller måttet förutom Sanny och Anton.
Kalle K, är han gjord av balsaträ?
Svebba, är det nubbens bidrag till Lutherhjälpen?
Kokko, say no more.
Styf, man behöver inte titta på pucken hela tiden, titta upp pojk
Moe, är ju trots allt en junis.
Niskanen, en utfyllnadsback
Framåt ser det bra ut men bakåt är ju en katastrof.