Kerstin_k: Måste säga att jag håller med Wikegård i hans blogg..... Backlund håller inte för att ta laget till en SM-final han är alldeles för ojämn, släpper han in en tidig puck är matchen ofta körd, speciellt på bortais... nån Kapanen blir han aldrig, Kapanen kunde ensam hålla laget kvar i matcher som idag o göra riktiga idioträddningar... kan nog inte minnas att jag sett alltför många räddningar av Kimmo-klass från Backe denna säsong tyvärr.... sen att många backar knappt håller 3e-line klass gör inte saken bättre
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Måste säga att jag håller med Wikegård i hans blogg..... Backlund håller inte för att ta laget till en SM-final han är alldeles för ojämn, släpper han in en tidig puck är matchen ofta körd, speciellt på bortais... nån Kapanen blir han aldrig, Kapanen kunde ensam hålla laget kvar i matcher som idag o göra riktiga idioträddningar... kan nog inte minnas att jag sett alltför många räddningar av Kimmo-klass från Backe denna säsong tyvärr.... sen att många backar knappt håller 3e-line klass gör inte saken bättre